Prysmian atklāj jaunu globālo zīmolu, lai demonstrētu savu apņemšanos vadīt ar enerģētikas pāreju un digitālo transformāciju saistītos izaicinājumus
Sadarbībā ar Interbrand ir izstrādāta jauna zīmola identitāte
Enerģētikas pārejas un digitālās transformācijas jomas līderis Prysmian sadarbībā ar Interbrand, kas jau gandrīz 50 gadus ir vadošs zīmolu konsultāciju uzņēmums, šodien atklāj grupas jauno zīmolu: jaunu būtisku līdzekli Prysmian jaunās uzņēmējdarbības stratēģijas atbalstam un pastiprināšanai.
Tā ir patiesa zīmola evolūcija, kas veido uzņēmuma virzību uz jaunu laikmetu, ko nosaka jaunā stratēģija “Savienot, lai vadītu”, kas tika prezentēta 2023. gada 5. oktobrī Neapolē notikušajā Kapitāla tirgu dienā. Būtībā Prysmian globālā zīmola jaunais izskats ik dienu atgādina par grupas mērķtiecību un atbildības sajūtu, nodrošinot miljoniem cilvēku ilgtspējīgu nākotni un vienlaikus ņemot vērā grupas pamatvērtības.
Grupas jaunā zīmola identitāte ir radusies padziļinātās pārdomās par uzņēmuma mērķi, proti, izmantot ilgtspējīgas attīstības iespējas planētas labā un uzņemties vadošo lomu enerģētikas pārejas un digitālās transformācijas procesā, izstrādājot arvien izturīgākus, efektīvākus, ilgtspējīgākus un novatoriskākus produktus, vienlaikus radot taustāmu vērtību klientiem un kopienām, un teritorijām, kurās grupa darbojas. Prysmian ilgtspēja nozīmē ne tikai uzņēmējdarbības virzītājspēku, bet arī apņemšanos sniegt ilgtermiņa ieguldījumu vides un cilvēku aizsardzības jomā.
Jaunā, galvenokārt digitāli izstrādātā, vizuālā identitāte atspoguļo zīmola apņēmību pieņemt jaunas stratēģijas un jaunu korporatīvo mērķi. Simbola formā slēpjas burts “p”, kā arī atgādinājums par aprites ekonomikas koncepciju, savukārt mainīgā zilā un zaļā krāsa atspoguļo grupas apņemšanos attīstīt atjaunojamo enerģiju. Mūsdienīgā un dinamiskā dizainā interpretētais ikoniskais logotips vienā veselumā apvieno tradīcijas un evolūciju. Visa vizuālā sistēma un jaunā koncepcija “Planētas ceļi” atspoguļo lomu, ko Prysmian vēlas ieņemt, veidojot labāku nākotni un bruģējot mūsu planētai ceļu uz arvien ilgtspējīgāku un digitālāku nākotni.
“Ar šo zīmola maiņu pielāgojam Prysmian tēlu grupas piedzīvotajām pārmaiņām un straujajai attīstībai mūsu rūpniecības nozarē, kurā vēlamies uzņemties vadošo lomu,” komentēja Marija Kristina Bifulko (Maria Cristina Bifulco), Prysmian Investoru attiecību, ilgtspējības un saziņas jomas vadītāja. “Globālie izaicinājumi un iespējas, ar kurām saskaramies, prasa izmantot mūsu uzņēmuma spēku un zināšanas klientu, partneru un visu ieinteresēto pušu labā, nodrošinot jaunu enerģijas un informācijas veidu nogādāšanu it visur uz Zemes.”
Raksts tika publicēts vietnē baltics.prysmiangroup.com